Posted by: blooeyblooh | 2009/12/11

091205 Idol Magnae Rebellion Part 2

Credit: kompiliations @ youtube

Part 2, Part 3, Part 4, Part 5, Part 6

Wow so fast :)))

Key lmao, he scares me now. Key chooses Yunhwa. He’s all “I just need to do this and battle it out with Jinwoon” poor guys. Dongho lmao “he’s just easier to bully” AHH, made me kinda nervous when Key almost fell. He’s like a monkey omg. But Key ends up losing :OOO Yunhwa was super fast too.  He ends up picking Taemin, kinda a bad choice since he’s flexible. 3 second win ?! lmao. Jinwoon lol, he’s always so nervous kinda like me. haha, his way of saying how he’s going to attack scared Taemin. poor Taemin, he looks so small compared to Jinwoon. Jonghyun lol, I’m scared for him. He’s so cocky. :) Jinwoon jumps so high lol. Actualy not even jumping, it’s just a small lift. and he’s already up. Kinda hard winning against him so Jonghyun did lose.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

Categories

%d bloggers like this: